Glasögon

Nu är glasögonen äntligen hämtade även om det blev en omständig väg om man kan uttrycka sig så :/ Men allt gick bra och man ska vara riktigt glad över att man ibland har oddsen på sin sida. Det kunde gått riktigt illa. Men till slut så hämtade vi dem och nu så hoppas jag på att huvudvärken ska gå över. Klart att det känns lite ansträngt nu i början att ha dem på sig men snart så känns det nog bra. Ska ju bara ha dem när jag läser/sitter vid datan.
Blir nog kanon.
Har inte haft huvudvärk på en vecka snart, men kan bero på att jag inte pluggat något alls nu på lovet eller suttit vid datan särskilt mycket vilket ni nog har märkt. Lovet gick annars allt för fort. Var ledig måndag jobbade tisdag,onsdag och torsdag och sen ledig på fredagen. Kände att jag inte ville jobba hela lovet eftersom man behöver några dagas vila ifrån all skolstress.

/Kram

  
Ett par väldigt enkla och stilrena bågar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0