Victorias Secret Fashion Show 2007

image884
Sjukt snyggt, sexigt, läckert, hett underbart osv.


Sitter och kollar rundor på klipp och bilder från Victorias Secret Fashion Show 2007. Och började undra när den sänds på svensk tv?! Har jag fått rätt för mig att det är den 6 dec?!
Detta året var Spice Girls med i showen och medan Will.I.Am sjöng "Baby, where did you get your body from", dansade världens modellelit rundor på höga klackar. Detta gjorde att små incidenter hände men dem lyckades stå på benen.
Innan på dagen hade även Victorias Secret fått en egen stjärna på Hollywood Walk of Fame.
Bilder att titta på finns här och här.

(Älskling nu vet du vilka underkläder jag önskar mig i julklapp.) Inte skulle vi tacka nej i alla fall.


image5675image5676image5674image5677




Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Adriana är så överskattad.
Ser inget speciellt med henne..

2007-11-22 @ 18:34:44
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0