Det vackraste

Vi håller på att öva in Det vackraste i teckenspråk som vi ska framföra på Öppethus
nu i oktober. Riktigt många nya glosor att lära sig men det kommer gå bra.
Det är en sån fin låt och det är fina tecken till också. Så det är bara en rolig grej. 
Så har övat lite nu och kan dem tre förstaverserna, så nu är det nog bara sex
stycken kvar. Men det svaåra är att det ska flyta på bra
och att det ska gå lätt att byta mellan varje tecken. Men det fixar sig.

Har även pluggat på lite matte nu. Det känns sådär och det är nog fösta gången.
Matte A gick lätt och fick MVG i slut betyg men nu vill jag verkligen se till att få samma
i B kursen. Nya saker som vi inte hållt på med innan och jag finner inte riktigt logiken i
det hela eller vad man ska säga. Men får öva lite till och sen har jag ju imorgon också
på mig. Får väl även se till att läsa kapitel 3 i rättskunskap ikväll. 


Jojo visst eller inte.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0