Köpenhamn-Malmö-Helsingborg

Helgen (varning långt inlägg):

Fredag
Jag fikade med S och M efter skolan och sedan kom E och vi begav oss upp till hennes lägenhet för att fixa ihop alla IKEA möbler hon köpt. Vi fixade inte utan det fick snällt T göra, vi hade fullt upp med annat..
Sedan blev det mat på S morbrors restaurang. Gottgott var vrålhungrig och T frågade om jag inte fixar mat själv hemma eller om jag inte ätit den senaste veckan. Gör både och, men hade inte ätit särskilt mycket den dagen haha. Sedan kom S och mötte upp mig för att kolla läget på en fest. Jag fick med mig ett riktigt bra kap hem, Älskling.

Lördag
Ja vi hann med mycket i lördes. Shopping på tre ställen på 6 timmar. Älskling och O hittade en massa fint. Sjukt snygga kommer dem bli i allt. Jag hittade ingeting, och det förstår jag verkligen inte. Eller jag tittade väl inte på något  för den delen. Jag var nog sjuk igår. Något stod inte rätt till i alla fall. Var inne i en affär och det var Zara i Köpenhamn sedan blev det inte mer affärer som jag gick in i för att hitta nåt till mig.  
Men älskling shoppade snygga outfiten, ska visa bild senare. Det blev Tiger skor i lite högre modell, Nudiejenas i mörk blå med oranga sömmar som han rullar upp lite, Peakjacka i den lite längre modellen, Blå skjorta från Bläck som han viker upp till armvecket och en svart stickad mössa från Emilio som han pösar ner lite där bak. = Pudding.
Jag sa att han var för snygg för mig men han höll inte med. Men vi kan väl säga att det inte alls hade blivit det där om jag inte hade varit med. Rebecca fixade nämligen så han fick det han ville på lite olika sätt.
När vi kom hem så köpte vi godis och påväg ut från butiken så sa någon
-Men hej Rebecca, gud var du är fin
-Ehhh hej????! Oj haha hej det är ju ni..
Kan man tänka sig, det var min gamla engelska lärare och idottslärare från Halmstad när ja gick där i 8:an. 3 år sedan sist. Jag tyckte det var konstigt att dem kände igen mig, ser inte alls likadan ut och har färgat håret sen dess. Men min engelska lärare sa att hon såg det på min ansiktsform. Dem hade tydligen flyttat hit och börjat jobba på två andra skolar istället. Där ser man där ser man ibland är världen liten.
 
Söndag:
Jag och älskling tog en ultimat slapp-dag. Vi bara myste och kollade film, bastade och åt kycklingsallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0