Mys

Har varit rätt förkyld den senaste veckan men i torsdes natt slog det ut rejält och jag orkade inte ens lyfta huvudet från kudden. Så jag stannade hemma från skolan både torsdag och fredag. Lika bra det än att gå som en zombi i skolan och ändå inte åtsadkomma något. Åkte ut till mamma och dem för att slippa ligga hemma själv i lägenheten. Alltid skönt att komma ut det. Älskling kon också ut på fredag kväll och då kan det inte bli bättre. Vi tog det lugnt, åt gott och i lördes så badade vi badtunna och himlen var helt stjärnklar. Det är något av det bästa att göra nu när det börjar bli så kallt.  Mysfaktorn är riktigt hög.

Sitter med huvudvärk som vanligt och nu är det nog dags att ta tag i det. Det kan vara så många faktorer till huvudvärken. Allt ifrån stress som kan göra att man få spänningshuvudvärk eller kanske att jag behöver gå till optikern. Jag ser jätte bra på lågnt håll men jag kanske behöver läsglasögon. glasögon när jag tittar på tv eller sitter framför datan. Ska i alla fall kolla upp det. Det blir prio 1.

Sen så ska jag kontakta en tandläkare som hade kunnat fixa färdigt mina tänder eftersom det känns lite halvdant för tillfället. Mamma tycker inte jag behöver göra något men själv känner jag att jag vill få det klart allt som jag fick gå igenom innan och jag känner att jag ändå kommer fixa det senare i livet och då är det lika bra att göra det nu. Det blir prio 2.

Idag blir det plugg; Internationell ekonomi, engelska och teckenspråk sedan ut och gå.


image803


 

// Puss ock Kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0