Tid hos optikern

image817


Har haft huvudvärk nu en tid och jag orkar verkligen inte med det längre.Finns inte möjlighet att tänka klart någon gång. Känns verkligen inte bra. Så nu har jag försökt att ta tag i det och försökt komma på olika orsaker till huvudvärken. Så på måndag bär det av
till optikern för att se om jag behöver glasögon när jag
läser, sitter vi datan eller tv. Jag hoppas verkligen
att detta är problemet annars så blir det hela så mycket svårare.
 Jag håller tummarna för att detta snart ska fixa sig.
Man klarar inte av detta i längden.

Blir det glasögon kommer jag ju också får välja ut ett par snygga bågar. Hur detta nu ska gå. Hoppas jag i så fall hittar några som det verkligen står Rebecca på. 
Men ska ju inte ha dem hela tiden i så fall så det är inte så viktigt, men man vill ju trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0