Utmaning - Min sminkväska

Antog utmaningen om vad som finns i min sminkväska. Köpte nyligen en väldigt liten och smidig som man lätt kan ha med sig i sin väska med de viktigaste i. Men hum det gick inte så bra för mig. Proppat den med saker så den knappt går att stäng "det kan ju vara bra att ha". Men i alla fall så är det dessa produkter som har åkt ner i helgen. Men brukar byta ut rätt ofta.


image762


- YSL foundation, matt 4 med pump
- Lancome mascara, Hypnose svart
- Lancome kajalpenna
- Loreal eyeliner (älskar den)
- Tigi läppglans
- Maxfactor läppglans (riktigt snygg färg, men vet inte nr
  och finns inte med på bild)
- Body Shop Face Mist
- Malu Wilz, rogue/bronze kulor
- Stor borste.


Och jag utmanar alla er som har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0