Hemma

Kom hem från skolan för ett tagsen. Imorgon ska vi ha orientering alla ettor och tvåor. Får väl se hur det går. Har ju orienterat innan när jag var mindre men det var ju ett riktigt bra tag sen så får hoppas på att vi inte yrar bort hos i skogen.
Så nu sitter jag och väntar på mamma, jag ska övningsköra ut till golfbanan. Jag behöver verkligen komma igång igen så jag kan gå de där tre rundorna på dem slagen som jag ska gå på. Så det blir bara övning och sen så får det bli en runda med G till helgen istället. För övrigt så vill jag ha helg nu. Längtar...

Bloggar mer sen när jag kommer hem. Och outfitsbilderna får komma upp idag iställer, för hann inte igår efter jobbet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0