Hemma

Nu så är man hemma igen och med ett fungerande tangentbord. Jag och K. har varit ute hos mamma och dem hela helgen, ätit gott och haft kräftskiva.

I fredes var vi i Halmstad och shoppade lite medan lillebror var hos en idrottsläkare/sjukgymnast för att kolla upp hans skada. Jag var inte alls på shopping humör vilket är lite kontigt för att vara med mig
men fick i alla fall med mig hem:

*två par mönsterstickade strumpbyxor, grå och ett par bruna
*En svart lång skjorta
*Ett par ankelboots med dragkedja
*Två par inlägg att ha i högklackat så man inte ska få ont i under foten.

Ja det var nog det, kommer kanske upp några bilder sen..
får kanske lägga upp mina Malmö köp också. Usch dålig av mig haha.

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0