Hemma

Frukosten idag var kanske inte den bästa men ett undantag gör ju inget. image660
En smal korv med mos och sedan en mjukglass, oj hur bra lät det.
E bjöd i alla fall på dagens frulle. Vi gick väl och åt det vid 12 tiden . Inte
heller så värst bra tid menmen. Det är en sådan söndag en gång om året ungefär. Efteråt så kom G och hämta mig och jag fick visa mina köra-bil talanger haha. Jag är glad att det börjar kännas naturligt, ja jag börjar få det rätta tänket. G hade pratat med en bilskola i Halmstad om en intensivkurs för mig i Februari, ihhhh jag längtar. Sedan ska jag lösa sju lektioner teori i skolan. Vad skönt sen när jag kan köra vart jag vill och i stort sätt när jag vill.

(någon som vet hur man ändrar "teckensnittet" så rad avstånd och mellan rummen mellan orden blir större, tycker det är lite jobbigt att läsa när det är så "tight")

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0