Sjuk och uttråkad

Mitt --> Ditt
Mitt --> Ditt
Mitt --> Ditt
Mitt --> Ditt
Mitt --> Ditt

Sådär ja, nu orkar jag inte mer. Hade lite bloggtorka så det fick bli detta muhaha. Visst inpireras man av andra bloggar, det gör nog dem flesta. Alla inpireras vi av någon eller något. Men det får inte bli för mycket för det är helt enkelt inte roligt längre. Och om man nu ska göra det så är det väl bättre att har fler inpirationskällor tycker i alla fall jag. Men alla tycker vi väl olika.



Nu så sitter jag nästan i en mörk lägnhet. Hur lyckas alla glödlampor gå sönder på samma gång. Och hur lyckas jag glömma att köpa det innan idag. Men gud vad mysigt det är med lite värmeljus. I Like. Helst i vaniljdoft.

Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha snälla du? du tror vell inte jag inspireras va dig? hahha, sjukt vad patetiskt. Jag hittar mitt mode i tidningar, på internet osv :)

2007-09-24 @ 22:30:09
Postat av: nichole

haha fyfan ! tycker synd om dig.. ellerhuuur att hon inte inspireras av dig då liksom, exakt samma saker hela tiden !!

2007-09-25 @ 00:11:22
URL: http://niicholee.blogg.se
Postat av: Anonym

asså herregud, den tjejen borde ju börja tänka lite :S man ser ju precis hur hon har kopierat av allting från dig, usch förstår att du är irriterad :o

2007-09-25 @ 06:08:27
Postat av: Rebecca

patetiskt eller inte, haha konstigt att allt är likt mitt då va? eller det är bara en slupp skit unge! :D kankse finns 10 inlägg som är exakt du har ju faen tom kopierat mitt text. Eller du hittade det också i en tidning.

2007-09-25 @ 14:43:37
URL: http://deidoo.blogg.se
Postat av: Anonym

Förresten sluta läs bloggen, nu är du ju här igen eftersom du kommenterar!
börja läs någon annan och kopiera allt där ist!
Förresten kan du inte bara kopiera Bohemicas kollage sådär !

2007-09-25 @ 14:46:37
Postat av: matilda andersen

Ska hon fortsätta så här så kan du anmäla henne. Man får inte lov att ta andras bilder eller text utan lov. Jävla snorunge. Har inte läst bloggen innan men har redan sett att fallet är så. Get at grip!

2007-09-25 @ 14:47:02
Postat av: Rebecca

Ja matilda visst är det inte en slump, HAHA xD vem är patetisk om man tror att 10 tal inlägg är en slump!

2007-09-25 @ 14:51:24
URL: http://deidoo.blogg.se
Postat av: markus

Beccis är inte patetisk du är ;)

2007-09-25 @ 15:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0