Tigi

image703

Catwalk Curls Rock Leave-In Moisturiser

Jag tror att jag ska ta och köpa den här från Tigi. Tycker om deras produkter.
Denna tänker jag lägga i när mitt hår är blött för att få det lite hum hur ska jag kalla det
"vågigt" "busigt" "inte rakt år" utan lite självfall i det. Haha.
Ja ni förstår nog vad jag menar förhoppningsvis :)

Very Berry Whipped Mousse Body Lotion.

Sedan så har jag ett TIGI tips. Prova deras skum till kroppen.
Luktar fatastikst gott. Som en "frukttallrik" som jag själv kallar det.
Så underbart god är den och doften sitter kvar riktigt länge.
Älska!


Kram


Kommentarer
Postat av: Amanda

Har aldrig testat Tigis produkter men borde kanske göra det! =)

2007-09-20 @ 16:50:41
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Rebecca

Amanda: Ja det tycker jag verkligen finns hur mycket som helst att välja på :) och har aldrig blivit missnöjd med någon av deras produkter :)

2007-09-20 @ 18:23:46
URL: http://deidoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0