Snart helg och 20 dagar kavr till julafton

Jag kan knappt förstå hur fort det här året har gått, och denna hösten 08 har ju knappt börjat.
Men så knackar snart tomten på dörren och jag fattar att jag av någon anledning måste gått i divala denna hösten. Vart tog den vägen?
Jaha det känns i alla fall som dagarna kommer gå lika snabbt fram till julafton och nyår. Vi slutar skolan den 19:e och samma dag går vår första studentfest av staplen. Rocktema är det denna kväll. Ska bli skoj och studenten närmar sig med faktiskt lite skrämande steg. Man får väl ta och fixa den rockiga locken och sen ta tag i festandet.

Men innan dess ska vi fira Lucia. Det blir ingen lussevaka den 12:e för min del utan den 13:e så blir det istället först bröllop och sedan förmodlingen en lite festlig utgång.

Sedan springer dagarna snabbt till jul, julklappar ska inhandlas, julen ska firas med nära och kära. Inflyttningsfest den 20:e, festligheter den 25:e och sen firar vi in det nya året.

December bjuder på en hel del fest, mys och en hel del stress förmodar jag..

Prio ett blir att hitta en klänning till bröllopet. Och det är verkligen inte det enklaste. Har letat på internet, i malmö och i helsingborg utan några större fynd. Men så är det för det mesta när man letar efter något speciellt.


Så det får bli Kristianstad på söndag med Malin för ännu ett försök till att hitta en någelunda klänning.

Gó natt (snart i alla fall)


Kommentarer
Postat av: alexpalex

woho, äntligen några nya rader i bloggen! keep up the good work

2008-12-05 @ 11:07:03
URL: http://alexandrajk.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan! Tack så jättemycket. Nixpix det är ej äkta, jag använder löshår. Köper håret på tajmahal.se någon blond färg som jag sedan färgar så den blir exakt som min egen hårfärg. Jag sätter i det hemma med hjälp av mammi. Jag limmar trensen alltså inge kreatin. Det sliter ganska mkt på håret tror jag och jag skulle egentligen rekomendera clips. Själv vill jag gärna gå till frisör och sätta in kratin men 5000 tycker jag är lite mkt. Det är endel pyssel med håret men absolut värt det. Hoppas jag kunde hjälpa till lite, fråga bara om du vill ha svar på något annat :)

2009-01-03 @ 16:03:43
URL: http://sgek.blogg.se/
Postat av: Sofia

hihi ja london är bra :)

så synd att den blev inställd, hoppas du får bokat in en ny snart istället :)

2009-02-20 @ 00:48:21
URL: http://sgek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0